Vervolg dag 3 Las Vegas (auto pirikelen) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke en Willeke naar Canada / USA - WaarBenJij.nu Vervolg dag 3 Las Vegas (auto pirikelen) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke en Willeke naar Canada / USA - WaarBenJij.nu

Vervolg dag 3 Las Vegas (auto pirikelen)

Door: beb en toos

Blijf op de hoogte en volg Marijke en Willeke

09 Juli 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Met taxi naar de autoverhuur Alamo. De taxichauffeur had goed de vaart erin en was dikke vriendjes met de claxon.

Bij Alamo aangekomen, werden we vriendelijk geholpen door Kristine. Advies van haar was om een grotere auto te nemen, i.v.m. de lange rit die wij voor de boeg hadden. Een grotere auto was comfortabeler, had meer vermogen en een betere airco. Ze boden ons tegen de prijs van een midsize auto een fullsize, SUV of een convertable (met open dak) aan. Maar ja dan moesten wij wel meer betalen. De SUV viel meteen af, was te duur qua benzine! Dus we hielden de fullsize en de convertable over. Convertable vonden we eigenlijk wat te decadent. Dus we gingen voor de fullsize. Eenmaal boven in de parkeergarage gekomen, kwamen we bij de fullsize auto.. keuze uit 1! Tja dat was ook geen stoere meidenauto, meer voor vaders en moeders! Toen viel ons oog op de SUV.. zag er wel stoer uit! We werden door de man van Alamo snel uit onze droom geholpen, was te duur en wij hadden het niet nodig. Toch maar de fullsize auto dan! En toen viel onze blik op het rijtje met convertables, toch maar even kijken dan? De grijze crysler met open dak zag er wel heel verleidelijk uit! Dus dan nemen we die... we moesten eerst wel weer via Kristine om de papieren te wijzigen. Eenmaal weer boven waren we klaar om te gaan. Maar we waren net 2 kleine kinderen in een snoepwinkel! Er stonden 6 auto's uit welke wij mochten kiezen.. 3x crysler en 3x toyota. Er waren ook 2 amerikaanse meiden die met hetzelfde probleem zaten. Zij gingen voor de toyota, maar hadden meer bagage mee dan ons. Alle tassen uit en ompakken en alles werd in de auto gepropt. Marijke dacht eens kijken of het ook wat voor ons is. Maar de conclusie was duidelijk.. het paste er allemaal niet in. Dus we gingen voor de crysler. Wit of Grijs, Grijs of Wit? Uiteindelijke voor de grijze crysler gegaan! Alles in de auto gepakt en wegwezen! Op naar de outletstore (we hadden nog niet genoeg winkels gezien die dag!). Op de parkeerplaats gingen alle toeters en bellen af in de auto! HELP, olie moest nodig ververst worden! DUs wij weer terug naar Alamo. We hebben de grijze crysler achtergelaten en een witte meegnomen.DOEG Alamo, en weer op naar de outlet.

Eenmaal binnen in de outlet, was het een deceptie, het viel zwaar tegen! Na 3 winkels hadden wij het alweer gezien. Even snel wat eten en drinken en weer terug naar de Strip.

We hebben de auto geparkeerd in de parkeergarage en toen met een rare en piepende lift terug naar het hotel! Lekker douchen en slapen, want morgen weer vroeg op naar Bryce Canyon!