Dag 2 & 3 - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke en Willeke naar Canada / USA - WaarBenJij.nu Dag 2 & 3 - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke en Willeke naar Canada / USA - WaarBenJij.nu

Dag 2 & 3 - Las Vegas

Door: beb en toos

Blijf op de hoogte en volg Marijke en Willeke

06 Juli 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dag 2

Na een heerlijke nacht te hebben geslapen in de kelder (Marijke wel, Willeke wat minder), hebben we maar besloten om helemaal niets te gaan doen. Bikini aan en naar het zwembad (voor Marijke is dat het strand). En we hebben ook niets gedaan, dobberen, zonnebaden, insmeren, dobberen, trachten te lezen, te warm, dobberen, eten, mensen kijken, dobberen, drinken en om 14:30 uur naar de frontdesk om een andere kamer te vragen.
Marijke in de ene rij en Willeke in de andere, wie het eerst een kamer kon krijgen. Marijke was het eerst aan de beurt en we kregen een kamer op de 16e verdieping met een vieuw en balkon. Op naar de kamer en de bagage verhuizen.
De vieuw hebben we op de achteringang met in de verte de dessert.
Nog even lekker aan het 'strand' gelegen en toen opfrissen en paraderen op de Strip.

Veel mensen kijken, ogen uitgekeken naar de hoge hakken parade en we zijn toch ook nog in Italie geweest. The Venetian Resort, is gewoon Venetie in het klein, met alles erop en eraan. (San Marco plein, de gondelvaarders en noem maar op). We hadden vorig jaar niet naar Venetie gehoeven, want alles is hier gewoon.
Toen zijn we doorgelopen naar Treasure Island en hebben daar de show gekeken van 2 vechtende piratengroepen. We stonden wel met 500 man te kijken. Was leuk, maar hadden er meer van verwacht.
Het was ondertussen 20:30 uur en kregen wel trek. We hadden een schattig Italiaans restaurantje gezien in de Venetian. En hebben hier heerlijk gegegeten.
Nog wat drinken gehaald en toen maar weer lekker naar bed.

Oh ja.... USA is in de ban van de dood van Michael Jackson. Op tv wordt je ermee doodgegooit, we hebben hem echter al in levende lijve in ons hotel gezien (dubbel...) en een gedenkplaats bij Madam Tusauds. Complete gekte, iedereen wil op de foto met de levende of de pop Michael. Ze staan er voor in de rij.

Dag 3 Las Vegas

Heerlijk geslapen (ook Willeke) en waren bij dag en dauw al wakker. Gelukkig had Willeke het geluid van de telefoon uit, anders waren we om 3:00 uur gewekt door een telefoontje uit Nederland.
Om 8:30 uur hadden we de kleren al aan, tandjes gepoest en op naar Starbucks. Even ontbijten en bedenken wat te gaan doen. En onze ogen uitkijken naar de mensen die om 8:30 uur in de brandende zon al aan het hardlopen zijn of met een biertje in de hand naar het casino gaan. We gaan voor de tour door Las Vegas, hotels bekijken en winkelen.
Mooie hotels gezien, die wij vooral niet kunnen betalen. Van binnen en van buiten prachtstukken. The Plazzo is enorm groot, veel bling bling en winkels waar wij schrikken van de prijskaartjes (net zo duur als onze vliegtickets).Toen naar The Wynn en Encore, de duurste hotels in Las Vegas. En dat was ook te zien... goud en marmer en het glom! Allemaal watervallen en rotspartijen.
We zitten nu in de Fashion Mall en kijken onze ogen uit naar alle winkels en het winkelende publiek. De dames hebben of witte sportschoenen aan of hele hoge hakken en de mannen sjokken er achteraan.

We gaan rond 17:00 uur de auto ophalen, zodat we morgen op tijd kunnen vertrekken richting Bryce Canyon.

We zijn blij dat we de eerste 2 dagen hebben kunnen relaxen en aclimatiseren. Anders waren we de reis halfgaar begonnen.

• 06 Juli 2009 - 20:17

Hanny:

Hallo,

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen, heel veel plezier en ben benieuwd naar de foto's (ook met jullie zelf erop).

Groetjes van ons allemaal, liefs Hanny

• 07 Juli 2009 - 11:18

Leida :

Een leuk begin van de vakantie en relalex beginnen aan een lange vakantie is heel goed. veel plezier mam

• 07 Juli 2009 - 21:37

Jan Pr:

Heej meiden, wat is dat nu? Geen foto's? Kan natuurlijk niet! Foto's plaatsen dus. Vooral die met hoge hakken enzo.

Pas goed op.
    Veel plezier!

Oh ja, Michael is still alive! Hij was zondag live ien Rune... bij Hees.

• 08 Juli 2009 - 11:04

Veel liefs, Pa en Ma.

• 09 Juli 2009 - 18:55

Els:

Hey Marijke (en Willeke)

Leuke verhalen! Klinkt nu al super! Fijne vakantie nog.

Groetjes Els