Dag 11 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke en Willeke naar Canada / USA - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke en Willeke naar Canada / USA - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Beb en Toos

Blijf op de hoogte en volg Marijke en Willeke

20 Juli 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dag 11

We wisten niet hoe snel we uit deze ellende weg moesten gaan! Dit is echt een aanrader, als je in Amerika bent! De auto snel ingepakt en snel een muffin gehaald, de laatste foto's gemaakt en toen zo snel mogelijk via de kortste route naar het Zwembad in Las Vegas!!!! We waren er al mooi op tijd, rond 12 uur hadden wij ingecheckt in een reusachtig groot hotel. We kregen een kamer toegewezen op de 27-ste verdieping in toren 1. We hebben onze bikini's aangetrokken en hebben tot 17 uur aan het zwembad gelegen en onze ogen daar uitgekeken! Tussentijd hebben we nog een sandwich gegeten, wat een complete maaltijd is incl. aardappelsalade en sla. Het broodje moest je snel opeten, want anders veranderde het van klef naar droog! Om 17 uur hebben wij de kleren aangetrokken en zijn wij ' The Strip' opgewandeld (op slippers). We vielen van de ene verbazing in de andere. Het kan hier allemaal niet gek genoeg en ieder hotel heeft iets waardoor de toeristen komen en gaan staan kijken. Winkelcentra met luchtschilderingen en gemaakte onweersbuien. Als je er onderdoor loopt lijkt het net alsof je buiten loopt. De winkels zijn ware tempels en nog mooier dan in San Francisco. Het kan hier niet gek genoeg. Alles wordt nagemaakt zelfs het vrijheidsbeeld en de Eifeltoren. Je hoeft niet een wereldreis te maken om alles te zien, ga naar Las Vegas en je ziet alles! (tempels, pyramiden, dorpen, kastelen, Manhattan etc.). Eenmaal op onze kamer hebben wij nog even genoten van ons mooie uitzicht over de strip. NOg ff een wasje doen en een verkoelende douche en zijn toen in een lekkere koele kamer in slaap gevallen.

• 20 Juli 2007 - 08:50

Maritha:

Hey meiden! Leuk om jullie verhalen zo te lezen. Klinkt me allemaal erg bekend in de oren! Hier gaat alles z'n gangetje. Veel plezier nog bij het vervolg van jullie avontuur! Liefs Maritha