Dag 11: Dagje Tormolinos in de bergen - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Marijke en Willeke naar Canada / USA - WaarBenJij.nu Dag 11: Dagje Tormolinos in de bergen - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Marijke en Willeke naar Canada / USA - WaarBenJij.nu

Dag 11: Dagje Tormolinos in de bergen

Door: beb en toos

Blijf op de hoogte en volg Marijke en Willeke

20 Juli 2010 | Verenigde Staten, Gatlinburg

We konden het lekker rustig aan doen vandaag. We hebben uitgeslapen tot 8:30 uur. Even snel gedoucht en ontbeten (niet te vreten zeg maar gerust). We hebben besloten om vandaag gewoon lekker relaed naar de outlet te gaan. We hadden 3 opties, met de auto, lopend of de lokale trolley. Het laaste leek ons het leukst, voor $0,50 p.p. konden we instappen en ons laten vervoeren door heel Pigeon Forge en Gaitlinburg heen. Wat een koopje. De chauffeurs hoefden ze in ieder geval niet meer te betalen, allemaal met pensioen en deden vrijwilligerswerk.
Na een rit van 30 minuten (maar goed dat wij niet zijn gaan lopen) kwamen we bij Tanger Outlet. En dat is een hele grote. En wat was het al druk om 10:00 uur. Alle bejaardentehuizen, kerken en andere genootschappen waren uitgerukt. We hebben het mooi rustig aangedaan en af en toe even op een bankje zitten om mensen te kijken. Rond 13:30 uur hadden wij het wel gezien en verlangden wij naar een koele duik in het zwembad. We konden zo weer op de trolley stappen. Duurde ietsie langer dan de heenweg (1,5 uur om precies te zijn). We hadden een houten gat van het zitten, want zo comfortabel zitten is het nu ook weer niet voor $0,50.
Hebben snel onze bikini's uit de tas gepakt en samen met een boek en (hoedje) naar het zwembad gegaan. We hadden ons net lekker geinstalleerd, toen de 1e regendruppels vielen. Als de bliksem weer terug naar de kamer en daar ging het heen. Harde regen, kort en heftig. We hebben ons op het balkon gesetteld en heerlijk gelezen.
Rond 18:30 uur kregen we toch wel wat honger en besloten om weer naar hetzelfde restaurantje te gaan. Hebben hier heerlijk gegeten. We hebben om het eten even te laten zakken een rondje gelopen op de boulevard (andere kant op), maar hier hadden we het snel gezien. Viel weinig te beleven en maar weer naar het hotel.
Nog even lekker gelezen, de route uitgezocht via internet. We hadden bij het plannen iets gezien over watervallen, maar we wisten niet meer hoe en wat en waar. Dus ff googlen. Al snel kwamen we er achter dat er heel veel watervallen zijn en hebben er o3 uitgezocht.
Morgen toch maar wat vroeger opstaan, anders bent we niet voor het donker thuus.