Dag 18: 2e outlet Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marijke en Willeke naar Canada / USA - WaarBenJij.nu Dag 18: 2e outlet Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marijke en Willeke naar Canada / USA - WaarBenJij.nu

Dag 18: 2e outlet Orlando

Door: beb en toos

Blijf op de hoogte en volg Marijke en Willeke

28 Juli 2010 | Verenigde Staten, Orlando

We hebben het advies aangenomen van de meneer achter de receptie en zaten om 9:45 uur in de auto richting Prime Outlet.
De weg ernaar toe ging snel, maar onze monden vielen open van verbazing als je zag hoeveel mensen er al in de rij stonden voor Wild 'n Wet (waterpark). Ongeloofelijk, met zoveel mensen in de rij en we kwamen nog meer mensen tegen. En het park was nog niet eens open! Dus dit is nog niet eens een bekend park, dus je kan je wel bedenken hoeveel mensen er in de rij staan voor Disney, Seaworld en Universal.
We hebben deze keer makkelijk een plekje kunnen vinden voor de auto. Waren vroeg :) en eerst maar eens gekeken naar Starbucks. Die zat al vol!
Even ontbijten en een bodem leggen voor het shoppen till you drop!
Het was maar goed dat we een plattegrond hadden gekregen, anders kon je de weg niet vinden tussen alle winkels door.
We zaten nog even op een bankje en een paar meiden van een Mexicaanse school, hadden waarschijnlijk hun laatste dag hier. Allemaal met een nieuwe lege koffer om die te vullen in de outlet. De meiden waren te herkennen aan hun groene Disney shirt en koffer.
Gisteren hadden we de outlet in een hoog tempo bekeken, maar dat was vandaag wel anders. We hebben het to 16:45 uur volgehouden! Ja ja, was een lange en vermoeiende wandeling. Toen we dachten dat we klaar waren, bleek er nog een stuk te zijn.
Tussen de 2 outlets in, hebben we heerlijk bij een echte pizzaria gegeten. En mensen verwonderd aangekeken. Voor sommige mensen was het maar goed dat er een kind in de buggy zat, anders viel de buggy om. Zoveel spullen en zo divers. Maar iedereen had tenminste 1 tas van Tommy, 1 van Calvin en Nike en Adidas bij zich. Hoezo crisis!
We zaten wat te kijken en in eens viel een moeder en dochter op! We denken dat ze Nld waren. In 1e instantie hadden ze een zware discussie, toen liep de dochter weg en moeders bleef puffend en zuchtend achter. Later liep moeders naar de automaat voor telefoonkaarten. Je kan je de discussie wel bedenken "jij hebt toch mobiel bij je?' 'Nee, is veel te duur om hier te bellen!' 'Ja maar pa heeft die van ons bij zich, zodat wij hem kunnen bellen als we klaar zijn!' Uiteindelijk niemand een telefoon en pa komt niet opdagen. We hebben het verloop van deze moeder-dochter discussie niet afgewacht, maar denken dat ze naar het hotel moesten lopen.
De hele middag hing er al een enorme donderbui boven Orlando, maar hij bleef erg hangen. We hebben er weinig van meegekregen, wat bliksem en gerommel in de verte en meer niet.
Deze keer zijn wij niet met lege handen naar huis gegaan, maar hebben wel heel verstandig gewinkeld. Eerst nog even nadenken of we het wel willen hebben en nodig zijn, en dan aan het eind nog een keer kijken. Als het dan nog leuk is, dan meenemen. Maar uiteindelijk hebben we daar niets van meegenomen, ha ha.
Eenmaal terug in het hotel hebben wij heerlijk in onze 'privé tent' gelezen tot het donker werd. Snel even naar boven voor andere kleren en toen onder het afdakje in het licht nog even door.
Morgen gaan we naar Brandenton aan de Golf van Mexico. Kijken hoe het daar is gesteld met de stranden en het water.